OJ!

vilken lång bloggpaus jag har haft!
Jag har iallafall fullt upp. Pluggar Historia (ska vara klart imorgon, 2 uppgifter kvar, plus 2 finputsningar), sköter om hemmet lite, besöker mormor väldigt ofta, går på zumba på tisdagarna (OCH JAG HAR DÅ ALDRIG VARIT MED OM NÅGOT ROLIGARE!)

Och dessutom.. *trumvirrvel* Jag har fått vikariat! Så jag har jobb fram till årsskiftet. Och jag börjar på måndag :)

Såå, fullt upp just nu.

Och så längtar jag tills det börjar säljas juleskum.. Ska bli såå gott. Och med en bra promenad om dagen så kan jag unna mig en liten tomte till fikat vissa dagar :) 



Såhär fint kan det vara på en vårpromenad :)

Ska ut och försöka få lite fina bilder nu till hösten, jag älskar verkligen den här årstiden! Och det är ju dessutom inte långt kvar till jul!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0