Biggest loser

Sitter och tittar på Biggest loser, jag gråter verkligen under varje avsnitt. Jag har ju en förkrlek till svarta lagets tränare, Jillian Michaels, så självklart håller jag på dom. Och i det laget finns Shay, den allra tyngsta deltagaren någonsin, men ack så vacker hon är!
Från biggest loser

Och om 15 minuter börjar ett av mina andra favoritprogram; Losing it with Jillian.
Självklart är det tränaren från Biggest loser, och om jag fick välja hur jag skulle se ut, skulle jag utan tvekan säga som henne. Jag tycker att hon är otroligt vacker, och dessutom hennes attityd - man kan inte annat än älska henne.



Nästa vecka blir det inskrivning på gymmet, NU JÄVLAR KÖR JAG!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0